sobota, 15 września 2012

Konkurs :3

Hej :3 dzisiaj ogłaszamy wam nasz konkurs !. Przypominamy wam na czym on będzie polegał . No więc , tak swoje zdjęcia przysyłać będziecie na E-mail  emilka2000ny@tlen.pl lub klaudia@lawendowydom.pl . Umieścimy je na stronie głównej . To zdjęcie , które będzie miało najwięcej komentarzy WYGRA . Oto skala ocen : 2 spoko , 4 Super a co najmniej 6 czyli od 6 wzwyż Zajebiste . Do swoich zdjęć możecie dołączyć jakiś napis np : Ania 14 lat plus jakaś buźka . Na zdjęcia konkursowe czekamy do 6 października . A i jeszcze jedno nagroda to zostanie twarzą bloga . Gdy już ogłosimy wyniki zrobimy specjalną zakładkę ZWYCIĘZCA ♥. Tam znajdzie się zdjęcie zwycięzcy .  Życzymy udanej zabawy ;)

                                                                  

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

aż taki fascynujący to ten blog nie jest. Pomysł fatalny, nikt wam swojej twarzy nie wyśle -.-

Anonimowy pisze...

Dla mnie ten pomysł jest ekstra odwal się

Anonimowy pisze...

to nie jest mile jak ty piszesz ze ten blog nie jest fajny ja zglosze zwoje zdjecie i wygram jestescoe nie mili obydwoje

Anonimowy pisze...

TO JEST BARDZO FAJNY BLOG ! LUDZIE WCHODZCIE NA NIEGO CZĘŚCIEJ I POLECAJCIE GO ZNAJOMYM NAPRAWDĘ .

Anonimowy pisze...

A jednak ktos wysłał wam zdjęcie i jak ci anonimowy nr 1

Anonimowy pisze...

ja wysłałam ! :D

Anonimowy pisze...

Nie zdążyłam wysłać :c

Anonimowy pisze...

Tak, Tak, Tak.
Zdjęcie wysłała koleżanka z klasy Ola. A nie ktoś obcy!
"I jak ci anonimowy nr 5"