piątek, 3 maja 2013

KOnkurs # 2

Siema Niestety nikt nie wziął udziału w poprzednim konkursie. Może była to zbyt wczesna pora... Zrobiłam taki sam. Mam nadzieję, że teraz mnie nie zawiedziecie ? :O Przechodząc do tematu : Konkurs tego typu będzie odbywał się co tydzień lub co parę dni. Mam nadzieję, że wam się spodoba i przyciągnie nowych obserwatorów ! Jeśli dojdziemy do ilości 25 obserwatorów nagrodzimy ich ( naszych obserwatorów ) niewielkimi nagrodami typu reklama ich bloga lub coś w tym stylu.

O co chodzi w dzisiejszym konkursie ??

Jeśli masz bloga i chciałbyś go zareklamować, to super darmowa okazja ! Weź udział w prostym i nie zabierającym wiele czasu konkursie !

Zareklamujemy bloga osoby, która napisze jako pierwsza komentarz pod tym postem o godzinie :



19.50
20.00
20.10
20.20
20.30
20.40
20.50
21.00
Zwycięzców podamy jutro rano. W poście podamy również w jaki sposób zareklamujemy bloga i w jaki sposób macie podać nam waszego bloga oraz jak ma wyglądać reklama.

Zasady ( osoby ich nie spełniające nie będą brane pod uwagę ) :
  • BYĆ OBSERWATOREM BLOGA
  • NAPISAĆ KOMENTARZ O TREŚCI : STYLODAJNIA *
* Radzimy korzystać z bloggowego zegara.

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Wiem,że nie ta godzina,ale później zapomnę i może będzie inny komentarz.Zaobserwowałam:)Naprawdę!Bo niektórzy tylko mówią.Mam nadzieję,że uda mi się wygrać,bo by przydało się naszemu blogowi;p

Stylodajnia :* pisze...

zawsze trzeba probowac ;)

Unknown pisze...

STYLODAJNIA

Unknown pisze...

STYLODAJNIA

Unknown pisze...

STYLODAJNIA