sobota, 25 sierpnia 2012

Grzywki *;*

Grzywki wyglądają bardzo praktycznie i ładnie , Można je tapirować i czesać . Niektórzy nawet robią pasemka .Cóż to też fajny pomysł . Taką grzywkę można zrobić też samemu , albo po prostu pójść do fryzjera . Dokładnie nie wiem ile to kosztuje , ale pewnie nie drogo . Dla tych co chcą sami sobie zrobić taką grzywkę polecam wejście na youtube tam jest wiele filmów na ten temat . ♥


To jest grzywka Emo . Ale i tak jest słodkoo ; *

To mi się bardzo podoba ;]

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ta druga jest świetna :>. Chciałabym mieć taką grzyweczkę :P
p.s. Świetny blog dziewczyny ! :>

Stylodajnia :* pisze...

Thx ^.^. Staramy się jak możemy :D ♥♥

Anonimowy pisze...

Mi się takie grzywki w ogóle nie podobają. W ogóle nie podoba mi się taki styl między innymi "EMO". On jest dla mnie obrzydliwy i na serio nie wiem co niektórzy w tym widzą. Mogłybyście pokazać jakieś grzywki np. na prosto, czy na bok, ale jakaś normalna! A nie w TAKIM stylu...

Anonimowy pisze...

To prawda, te grzywki są ohydne! Chociaż w sumie to ta druga nie jest aż taka zła... I tak mi się nie podoba, ale...

Stylodajnia :* pisze...

Jakbyś nie zauważyła, to niektórzy lubią taki styl :] .

Anonimowy pisze...

kocham takie grzyweczki robię sb taka <33 ♥♥♥ <33

Anonimowy pisze...

Grzywki są okropne, beznadziejne i brzydkie, a wasz blog całkiem fajny.

Anonimowy pisze...

nie podobają mi się :(

Anonimowy pisze...

szkoda, że nie ja... :p