czwartek, 30 sierpnia 2012

Trencz

Ok to teraz troszkę o tym co powinno znależć się w każdej szafie ;> Trencz to inaczej płaszcze , które noszą gwiazdy . Trencz podkreśa elegancję , pasują do jeansów . Można zastosować go też jako sukienkę. Nosić moża go na różne sposoby ;] . Jednym słowem Klasyczna Elegancja pasująca do wszystkiego .


 Takie cudo
można było kupić w Lidlu za 99 zł no , ale nie tylko
bo moża przecież poszperać  internecie i znależć inne na innych stronach
może i troszkę droższe ale na pewno nie tańsze.
                                                        

4 komentarze:

sophie pisze...

bardzo mi się podobają, ja nieststy nie moglabym nosic, poniewaz nie psuja to niskich osob ;/ zapraszam do mnie, dodajemy ? ;3

Stylodajnia :* pisze...

Spoko ;]

Stylodajnia :* pisze...

Dawaj ;*

Animal pisze...

Zdecydowanie się zgdzam! Sama jestem posiadaczką jednego czarnego, ale rzadko go noszę, bo wolę się ubierać na luzie, póki mogę;)
Zapraszam również do obejrzenia mojego drugiego blogowego outfitu, który jest już dostępny na moim blogu!:) Zapraszam do komentowania, bardzo chętnie poczytam opinie!:)