piątek, 30 listopada 2012

Migotki ;]

Hej .♥.♥ Na początek powiem wam , że mamy cuś nowego ; * Mianowicie chat , który znajduje się na samym dole ;[ Niestety nie mogłyśmy zrobić go na górze , ponieważ zepsułybyśmy sobie blogsa ;] . NO nic . przejdźmy do rzeczy .
Dzisiaj specjalna notka dla was . Chodzi o Migotki , ale nie o świecidełka tylko motywy na paznokcie .
Co to jest i na czym to polega  ?
Już wam mówię.

Skoro lubisz błyszczeć i jednocześnie dobrze wyglądać ?
Wypróbuj najmodniejszy manikiur w odcieniu metalic . Są to 
lakiery , które mają maleńkie lśniące drobinki . Pamiętaj o tym najważniejszy jest połysk .

Nie wiem czy widzicie ale na tym przed ostatnim palcu jest ta migotka


A tu migotka jest na drugim palcu od lewej .


25 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A jak to zrobic

Stylodajnia :* pisze...

DObre pytanko , na nie odpowiemy w PONIEDZIAŁEK , przepraszam , że tak późno lecz nie mam czasu .

Anonimowy pisze...

trolololo super blog i koniec xd

Anonimowy pisze...

"Niestety nie mogłyśmy zrobić go na górze , [ponieważ zepsułybyśmy sobie blogsa] ;]"
Nie przejmujcie się :)


...
Już jest zepsuty :D

Stylodajnia :* pisze...

Zrób lepszy . wykaż się swoją wiedzą i inteligencją / Emi

Anonimowy pisze...

"wiedzą i inteligencją"- właśnie, kondolencje, że jej nie masz Emi :D
Już zrobiłam :) nie lepszy tylko 100 razy lepszy...

Stylodajnia :* pisze...

Gratuluje na pewno jest beznadziejny -,-

Anonimowy pisze...

ogarnij digi dongi dziecko

Anonimowy pisze...

Blog jest świetny i przydatny, Pozdrawiam !

Stylodajnia :* pisze...

Pewnie jesteś ślepa ;] Gratuluje ci samych dobrych ciesze się że nie masz ani jednej pały Oby tak dalej . A co do przecinka przed nie mój błąd moja sprawa . ! Idź żreć gruz cyganie ! Wesołych Świąt ci życzę ;) A i jeszcze jedno jak ci się nudzi to nie pisz nie miłych komentarzy tylko pooglądaj smerfy !

Stylodajnia :* pisze...

A jakby co to ten komentarz nie jest do tej osoby wyżej ;]

Stylodajnia :* pisze...

Dziecko wiesz co to spam ? No chyba nie ! Więc jescze raz proszę Cię nie spamuj ; ) A jak bd chciała coś mądrego napisać to napisz coś nowgo a nie piszesz 5 takich samych komentarzy . Okey ?

Anonimowy pisze...

"Idź żreć gruz cyganie"
...
Skąd mi się to kojarzy?...
A NO TAK! Z wróżb andrzejkowych :D
Zatkało?
W ogóle wiecie co to takiego KULTURA ?
Nie sądzę...
Wesołych Świąt-oby toje otoczenie z tobą wytrzymało :)
Wiesz... smerfy są na wieeeele wyższym poziomie niż TY,WY I WASZ "BLOG"...o ile można nazwać "to coś" blogiem.
A tak poza tym, to myślicie, że wasze "teksty" są taaaakie fajne???
Jak tak, to powodzenia w dalszym życiu :-)
Mam nadzieję, że się nie rozpłaczecie, ale:
*Po pierwsze-Z mojego ( i wieeelu innych osób) punktu widzenia (a nie jestem ślepa :*) w ogóle nie znacie się na modzie ani na niczym innym...
*Po drugie-Jesteście odrażająco fałszywe...
*A po trzecie-Nie umiecie przyjąć zdrowej krytyki i sądzicie że jesteście najlepsze na świecie xd, a jeśli powiecie, że tak NIE sądzicie, to oznacza że jeszcze jesteście oszustkami :@
Więc dzięki :] Też się cieszę, że nie mam jedynek :)
"Wesołych Świąt! :)"
Tak, wiem co to takiego SPAM... W porównaniu do was.

Anonimowy pisze...

Ostatnio napisałyście, że was nie obchodzi to co piszę, więc o czym sprawa?
Wow, nawet liczyć nie umiecie...nie 5 komentarzy!

Stylodajnia :* pisze...

Nie obchodzi mnie twoja opinia ;< Mam cię gdzieś i błagam nie wchodź na tego bloga bo nie mam na cb czasu i na pewno nie mam ochoty z tak nie iteligentym człowiekiem gadać ! Nie nie wiesz co to spam po poraza 10 prosze cie nie pisz tych samych komentarzy bo mi sie rzygać chce wiesz ? Sama jesteś oszustką ! Zresztą mów co chcesz twoje zdanie mnie nie obchodzi i nie chce mi sie marnowac czasu na takie jak ty wiec jak ci cos sie nie podoba to masz problem !

Stylodajnia :* pisze...

Chyba wiem lepiej od cb więc jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj ! ;c

Stylodajnia :* pisze...

Nie znasz nas wiec sie nie wypowiadaj mądralo . Nie ocenia się książki po okładce , a poza tym dlaczego niby jestsmy oszustkami to ze piszemy takie posty ktore ci nie przypadają do gustu to twój problem . zresztą czy ty w ogóle wiesz kto to oszust czy tylko podejżeważ że nimi jesteśmy podaj swoje argumenty " niby dlaczego " ? A może skoro tak wszystko wiesz , to ujawnij się w końcu czy wolisz nie rezygnować ?

Anonimowy pisze...

Hmm... a więc, jesteście oszustkami ponieważ:
-Jak ktoś wam zwróci uwagę, że się pomyliłyście w którymś poście, to od razu protestujecie, że nie i wymyślacie coś, żeby się usprawiedliwić :<

Książki w porównaniu do was są zazwyczaj mądre i inteligentne ;/

Tak, wiem kto to oszust, a nie tylko "podejżewam" , a raczej podejrzewam...

Czy wolę nie rezygnować? Nie mam najmniejszego pojęcia o co ci chodzi... W ogóle, w jaki sposób mam się ujawnić? Bo jestem ciekawa.

Wiecie co to znaczy "argument"?

Skąd możecie wiedzieć, że jestem mądralą? Przecież mnie nie znacie.

Skąd możecie wiedzieć, że ja was nie znam?

Anonimowy pisze...

Aha i ... czemu cały czas usuwacie komentarze?

Stylodajnia :* pisze...

Bo mam taką ochote ; ) I nic ci do tego .

Stylodajnia :* pisze...

Może i nas znasz ale nie na tyle dobrze , żeby mówić o nas ''oszustki" .!W jaki sposób maszsię ujawnić? Hmm no nie wiem trudna sprawa . Co do błędów to nie prostestujemy , a jak komuś się nie podoba coś np : należy być odpowiednio dobrana to ma problem kuffa !I weź się odczep w końcu !

Anonimowy pisze...

No właśnie dużo mi do tego, bo usuwacie też MOJE komentarze!

Stylodajnia :* pisze...

o kurcze masz pecha ; /

Anonimowy pisze...

Nieee... to ty masz pecha, że jesteś jaka jesteś :/

Stylodajnia :* pisze...

NO widzisz dziewczynko kazdy jest inny i nikogo nie zmienisz a ze jestem taka jaka jestem to moja sprawa i gówno ci ddo tego / e