poniedziałek, 26 listopada 2012

Jelly watch

Siemka .
Wiecie co to Jelly watch ? Podejrzewam, że tak, bo sama nazwa mówi, ale dla tych co nie wiedzą .
Jelly watch jest to firma produkująca akcesoria. Jednak znana jest najbardziej z zegarków . Są przeróżne rodzaje ! Kwadratowe, zwykłe, metaliczne, lego i wiele innych . Sami sobie zobaczcie : http://jellyshop.eu/ . Mi osobiście podoba się najbardziej model T01 - Ping , kolor biały :) . Tu macie link : http://jellyshop.eu/pl/p/jelly-watch-T01-Ping/1 . Chyba go dostanę na Święta, ale mniejsza z tym . Ważniejsze jest to, że prawie wszystkie zegarki mają gumową obudowę, którą można zdejmować i nakładać inną, np. w innym kolorze .Chociaż te zegarki są bardzo stare nadal są modne .
A teraz was zaskoczę . Zgadnijcie ile kosztuje takie cudo ? Od 20 do 50 zł . Akurat ten model do którego podałam link kosztuje 20,90 zł .

Tu macie kilka zdjęć :


Te zegarki to model T01 - Ping




Te zegarki to model T50 - Quatro

A te zegarki to model T37 - Leggo . Wątpię, żeby ktoś je nałożył . Wstawiłam je, żeby się pośmiać : D .



Który naj ?? ^^

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Super blog! spoko wpisy! tylko pozazdrościć :)
Jestem tu nowa wpadnij skomętuj moje wpisy i powiedz czy ci się podobają :) odwdzięczę się :)

Anonimowy pisze...

Pozazdrościć? CZEGO!!??

Anonimowy pisze...

Beznadziejnego bloga? nie dzięki, jak nie ma czego zazdrościć .

Anonimowy pisze...

... i pewnie nigdy nie będzie x***

Anonimowy pisze...

Ogólnie blog mi się NIE podoba, ale akurat ten post całkiem fajny i no o spoko rzeczach piszecie, ale trochę się na nich nie znacie

Stylodajnia :* pisze...

Uważaj co mówisz ! I tak te wasze negatywne zdania mamy w czterech literach ;]

Anonimowy pisze...

Pośmiać to się można Was

Anonimowy pisze...

z Was

Stylodajnia :* pisze...

Ja pierdole ale masz beke !

Stylodajnia :* pisze...

Jak masz jakiś problem to za rączke i do psychiatry dziecko walone !

Unknown pisze...

mój kolega ma leggo tylko w bardziej podstawowych kolorah czerw. ziel. niebieski

Stylodajnia :* pisze...

Fajnie :3