poniedziałek, 19 listopada 2012

Stylizacje i info

Hej wiem że długo nas nie było i za to bardzo przepraszamy ;] Dobra zakończmy temat o tym co kiedyś było . cieszmy się teraźniejszą chwilą . Taa kiepski ze mnie pisarz ale to nic . Przejdzmy do rzeczy czyli Szkolnej Stylówy . Do razu zapowiadam że w następnym poście będą takie rzeczy jak ;

Bedą ;

  • Martensy 
  • Glany
  • Sweterki
  • I takie tam ;* Potrzebne na zime .
Szkolna Stylówa .

  • Bluzka - New Yorker
  • Spodnie - Tally Weily
  • Biżu np Diva
  • Buty -
  • Torba - Allegro
  • Perfumy - Douglas
  • Oksy - Top Shop

  • Torba - Reserved
  • Bluzka - New Yorker
  • Spodnie H&M
  • Biżu - Paryżanka
  • Buty - CCC

  • Bluzka i spodnie - Allegro
  • Buty - H&D
  • Kurtka - Tally Weily
  • Lakier h&M
  • Biżu - H&M

4 komentarze:

Unknown pisze...

Podoba mi się ten 2 zestaw :) Obserwujemy ? :)
zapraszam do mnie http://ottimoalessandra.blogspot.com/

Stylodajnia :* pisze...

NO jasne ;*

Anonimowy pisze...

Mam prośbę, czy mogłybyście zamieścić jakiś nowy post z stylizacjami wieczorowymi :) ? Nie chodzi mi o jakieś poważne, tylko ładne i fajne :D

P.S. Drugi zestaw fajny :)

Stylodajnia :* pisze...

Postaramy się, ale może dopiero w weekend . Widziałaś już stylizacje andrzejkowe ? Są bardziej sukienki imprezowe, ale może o to ci chodziło ?