niedziela, 11 listopada 2012

Photos

Wydaję mi się ,że pora na ciekawe teksty i kilka łamigłówek . Coś nie w stylu Stylodajni , ale co mi tam najwyżej mnie zastrzelą xD
Co o tym sądzicie mua ♥


Ktoś mnie rozumie ;]

Uśmiech , proszę ♥

Ciekawe ilu z was się uda odszukać myszkę ;]

Ja znam prawdziwą odpowiedz a wy znacie ? Piszcie w komach ;]

Jaki styl wolicie ?
Szczelamy focha ?

Dziewczyny - lajk ♥ chłopaki klikamy fajne ;] Mam nadzieje że wygramy kobietki ;** Ps ;
Polecamy stronkę Paczaj.pl 

To takie szekszy co nie ? 

No dobra zobaczymy jakich mamy czytelników ;)))

Zobaczy kto tu jest mądralom ^^^

Lajkujemy zdjątko ;]

Przytulisz mnie ??? Plose ^.^


                                                          

2 komentarze:

Stylodajnia :* pisze...

Ja widzę 36 kwadratów :D ...

Klaudia **

Anonimowy pisze...

1 dołeczek? To co ty mutant jesteś? xD
Fajne myszki :)